יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

צריכים לעצב את המשרד שלכם?



עיצוב פנים הוא תחום שמרביתנו פוגשים פעם / פעמיים לאורך החיים כיוון שאין לו צורך יומיומי ומדובר בהשקעה לא קטנה (אבל גם לא גדולה לעומת התמורה). במאמר זה אני רותה לדבר אתכם על כמה היבטים של עיצוב משרד מודרני ואיך לעשות את זה נכון, איך מתחילים ושאר הגיגי נפש שיעלו תוך כדי כתיבת המאמר.

קודם כל – למה זה חשוב?

אני יכול לכתוב מאמרים שלמים רק על מיתוג, הרעיון, בניית אמינות אצל הלקוח המתעניין וכל הרווח אשר חבוי בכך אבל לא מדובר במאמר שיווקי אלא במאמר אינפורמטיבי. מספיק להגיד בתור הנקוד הראשונה כי מדובר על צעד חשוב בניית הזהות של בית העסק שלכם.

בנוסף ולא פחות חשוב, כולנו מבלים במקום העבודה שלנו לרוב 7-12 שעות ביום, עם אותם אנשים, עושים לרוב את אותם דברים אשר חוזרים על עצמם. לסביבה בה אנו עובדים חשיבות עליונה באיכות האוויר שאנו נושמים, ברמת היצירתיות שלנו, במצב הרוח שלנו (אשר משפיע גם על החיים שמעבר לעבודה), על התפוקה שלנו ועוד ועוד ועוד!

להלן כמה טיפים חכמים לעיצוב אידיאלי של משרד

אנחנו במזרח התיכון – נצלו את האור הטבעי

בעידן המודרני אנו מבלים כמעט 80% מהזמן שלנו בתוך הבית והאחוז הזה לא יותר גבוה רק בגלל אלו בינינו אשר עובדים בחוץ. בתנאים אלו זה קריטי שנהיה חשופים למספיק אור. לא מדובר על עניין של טעם אלא על עניין של בריאות ומצב רוח.

אור טבעי תורם לבריאות שלנו ולהרגשת חיוניות, שמחה ואנרגיה ולכן בכל תהליך של עיצוב פנים למשרד מודרני חשוב לדאוג לשילוב של אור טבעי ויצירת חללים בהם האור מנוצל כהלכה.



אם אפשר - צרו חללים פתוחים

אל תלכו על המון חדרים סגורים. החשש מרעש מוביל למידור וריחוק בין העובדים. במקום והיכן שאפשר חשוב ליצור חללים פתוחים בהם העובדים יכולת להתערות זה בזה ולבנות קשרים אישיים ואינטראקציה בריאה. תאמינו או לא זה בריא לעסק שלכם ויוצר אווירה מעולה.
 

משרד קטן? שם המשחק הוא פתרונות אחסון

כאשר אנו ניגשים לבצע עיצוב למשרד קטן חשוב לחשוב בצורה יצירתית על שטחי אחסון חכמים. שטחי האחסון מותאמים בצורה מדויקת לאופי המשרד. כאשר מבצעים עיצוב מהתשתית ומעלה זה קל לשלב היישר אל תוך המבנה / החלל שטחי אחסון מעולים שישרתו את המשרד שלכם ותעזור לכם להנות ממשרד מסודר ומרווח יותר.
 

אם אתם משקיעים – תשקיעו בריהוט מעולה!

ריהוט איכותי עושה את כל ההבדל...! אני לא ממליץ להסחף עם הוצאות חס וחלילה אך שווה להתייעץ עם הסטודיו לעיצוב פנים בו בחרתם כיוון שיש להם קשרים ומחירים אחרים ממחירי מדף. השקעה בריהוט איכותי יעשה את כל ההבדל, כל שעה, כל יום ולאורך התקופה בה תעשו בהם שימוש. עוד 100 – 200 דולר לרהיט חשוב במשרד שלכם וזה יעשה את ההבדל באחריות!
 

מתגו את סביבת העבודה שלכם!

החל מדלת הכניסה ועד לשדכנים! הכל צריך להיות ממותג אבל בסטייל... זה יותר קל מאשר נהוג לחשוב ואפשר לשלב את מיתוג המשרד על כל חלקיו היישר בתהליך של העיצוב פנים. מחקרים אמריקאיים רבים מוכיחים כי יש קשר ישיר בין מיתוג המשרד ורמת הלויאליות של העובדים שלכם למקום העבודה שלהם כמו גם זיהוי מותג של מבקרים במשרד בשלב מאוחר יותר.
 

בוחרים בסטודיו הנכון לעיצוב המשרד שלכם

קיימים המון בתי עסק אשר מציגים עצמם כסטודיו לעיצוב פנים אך רבים מהם אינם בשלים למשימה. חשוב מאוד מאוד לראות עבודות עיצוב פנים לדוגמה ולבחון את תיק העבודות של אותו סטודיו כדי לראות את איכות העבודה ועד כמה יש לאותו סטודיו / מעצבת פנים ניסיון בעיצוב עסקים כמו שלך או דומים להם.

מעבר לכך ובעיקר כי אני לא חושב שסוג הפרויקט הוא העניין, חשוב לראות את טיב העבודה ותשומת הלב לפרטים קטנים אשר נחבאים ברקע. זה כל העניין... כמו כן שווה לקרוא ולחפש המלצות על הסטודיו לעיצוב פנים שעושה לכם את זה.

תודות ועבודות לדוגמה

תודה לסטודיו הידוע רוזנר עיצוב פנים על עזרה בהכנת המאמר. 
שיהיה לכם המון בהצלחה והמשך יום מעולה

בברכה, אליק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה