יום שני, 4 במאי 2015

הובלת דירה - טיפים קטנטנים שעושים הבדל גדול



כולנו או לפחות רובנו המוחלט, נגיע בשלב כזה או אחר למעבר דירה – בין שמדובר על מעבר מהדירה של ההורים, או שמדובר על מעבר דירות שכורות וכו', או שאפילו מדובר על הובלת משרד – כך או כך, שלב ההובלה הוא שלב שאין שום אפשרות להתחמק ממנו.

למה אנשים חוששים מהובלת דירה?

הובלת דירה מהווה מקור לחששות ופחדים – אנו חוששים שמא חברת ההובלות תעשה לנו "קונצים וינסו לדפוק אותנו, יפגעו לנו ברהיטים או סתם יעכבו אותנו. בסופו של דבר מדובר על תהליך פשוט שכולנו נעשה אותו, ובאמת שאין צורך לחשוש ולפחד, מצד שני, ישנם כמה דברים שחשוב מאוד להתייחס אליהם לפני שאנו מבצעים הובלת דירה או הובלת משרד.

כמה טיפים חשובים לפני שלב ההובלה

לפני שאתם מבצעים הובלת דירה, הדבר החשוב ביותר מבחינתכם הוא קודם כל ההתארגנויות המקדימות- אל תחכו לדקה ה- 90, פשוט תתחילו להכין את הדברים חודש לפני (!), כן כן, חודש לפני תתחילו כבר בהתארגנויות להובלה, ולמה הכוונה?

תעשו רשימה של חברות הובלות פוטנציאליות, ותתחילו כבר להתקשר ולנסות לסגור תאריך עם חברת ההובלות הנשמעת לכם הרצינית ביותר.

אל תשכחו לבקש מאותה חברת הובלות התחייבות עבור ביטוח ההובלה.


תדאגו כבר שבועיים לפני לאריזת הדירה או המשרד. קל מאוד לדחות את שלבי האריזה הללו, כולנו רוצים לדחות ולדחות, אבל בסופו של דבר, ממש לא מומלץ יומיים לפי ההובלה להתחיל לחפש ארגזים במכולת השכונתית…

כאשר אתם מגיעים לדירה החדשה – אל תתביישו להגיד לצוות המובילים בדיוק היכן להניח כל ארגז וארגז.
אפרופו ארגזים, חשוב לרשום בגדול על כל ארגז בדיוק מה תוכנו, או לאן הוא צריך ללכת, בדרך הזו אתם תחסכו לעצמכם הרבה מאוד זמן.

הובלת דירה – לסיכום

תהליך הובלת דירה או הובלת משרד, הוא תהליך פשוט, וממש לא מסוג התהליכים שצריכים להלחיץ אתכם. כאשר אתם עומדים אל מול שלב העברת הדירה, חשוב לא לפחד, ולעשות סדר בבלאגן, תדעו להכין את הדברים מראש, תדעו לסגור תאריך חודש לפני עם חברת ההובלות, תדעו להכין את הארגזים ולבצע אריזה נכונה ומסודרת – ומובטח לכם הובלה נעימה וקלה.

תודה לג'וני על העזרה בהכנת המאמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה